VIGTIGT ANGÅENDE CORONASMITTE

corona

Kære forældre.

Her til aften har den danske regering præsenteret en lang række tiltag for at afbøde og forsinke udbredelsen af coronasmitte i landet. Det betyder bl.a. at:

- Alle skoler og dagtilbud lukkes fra mandag den 16. marts 2020 og i foreløbigt to uger frem.
- Alle offentligt ansatte, der ikke varetager kritiske funktioner, sendes hjem fra arbejde fra fredag den 13. marts 2020 og foreløbigt to uger frem.

De anbefaler desuden at forældre holder deres børn hjemme i det omfang det er muligt, allerede fra i morgen torsdag den 12. marts 2020. Til de forældre der ikke kan få deres børn passet vil der blive etableret nødpasning på enten skolen eller SFO’en.

Vi vil på vores hjemmeside (hastrupskolen.aula.dk) og her på AULA holde jer opdateret om hvad de nye tiltag helt præcist kommer til at betyde for skolen og SFO’en. Første opdatering bliver i morgen tidlig kl. 7:00.

Mvh.

Ledelsen